Dowiedz się więcej o naszych narzędziach

5 sposobów na zarządzanie hotelem

Listopad 12, 2017

Przekonaj się jak prosto usprawnić zarządzanie hotelem i wspierać codzienną obsługę zadań, które teraz wymagają wysiłku.

panuj nad kosztami

Rentowność biznesu hotelowego zagwarantuje nam bieżąca kontrola kosztów utrzymania obiektu. W szczególności monitorowanie kosztów sprzątania i serwisowania pokoi hotelowych. Nasze oprogramowanie pozwala przygotować plan prac, związanych z eksploatacją hotelu. Plan ten uwzględnia specyfikę poszczególnych pomieszczeń, zakres i częstotliwość ich obsługi. Na podstawie tego planu powstaje prognoza kosztów, jakie trzeba będzie ponieść. Realizację tego budżetu możemy przedstawić w oparciu o rzeczywiście wykonane prace. Stopień realizacji budżetu możemy śledzić z dokładnością na daną chwilę. Dane są automatycznie aktualizowane, co pozwala na bieżąco kontrolować stopień przyjętych założeń finansowych. Dowiedz się więcej o poprawianie marży.

planuj i rozliczaj pracę

Kontrola kosztów wymaga jasnego i szczegółowego planu pracy. Zadania muszą być jasno i szczegółowo opisane oraz przypisane do konkretnych osób. Wykonana praca musi być weryfikowana i oceniana. Nasze narzędzia tworzą środowisko do ciągłego planowania i rozliczenia zadań. Dzięki temu mamy pełną kontrolę nad zadaniami wszystkich pracowników.

uwzględnij ruch gości

Optymalizacja realizowanych zadań wymaga powiązania ich z ruchem gości. Plan pracy musi zależeć od tego, które pokoje są zajęte, które są zwalniane, a które wymagają dodatkowej obsługi. Nasze rozwiązanie umożliwia tworzenie planów pracy dla obsługi hotelu. Plany te wynikają z zajętości pokojów i rzeczywistych potrzeb klientów. Przekłada się to na efektywne zarządzanie hotelem.

procesowo obsłuż potrzeby klientów

Codzienna obsługa hotelu wymaga powtarzalności realizowanych prac. Zarządzanie procesowe daje nam panowanie nad obsługą obiektu i pozwala ją systematycznie doskonalić. Nasze oprogramowanie pozwala odwzorować dowolny proces hotelowy. Dowiedz się więcej o zarządzanie procesowe.

kontroluj stan techniczny hotelu

Zadowolenie gości hotelowych wiąże się ze stanem technicznym obiektu. Jego utrzymanie wymaga regularnych przeglądów, realizacji drobnych napraw i uzupełniania braków. Nasze narzędzia pozwalają przygotować plan kontroli, a następnie zarządzać ich wynikami. Wiemy co i gdzie jest do zrobienia. Mamy możliwość podejmowania działań zanim pojawią się poważne problemy. Poprawia to zarządzanie hotelem.