Zamów wycenę

Aktualności

Jak budować przewagę konkurencyjną usług czystości?

Sobota, 05 października 2019
Jak budować przewagę konkurencyjną usług czystości?

Rynek usług sprzątania charakteryzuje się wysoką konkurencyjnością. Firmy walczą o każdego klienta a klienci mogą wybierać między ofertami wielu firm. Głównym argumentem w toczących się negocjacjach najczęściej jest cena, co znacząco wpływa na rentowność nowych projektów i wartość całej branży.
Oprogramowanie Optima Solutions dostarcza narzędzia, dzięki którym:

wiemy co się opłaca

Udostępniamy funkcje, dzięki którym możliwa jest kalkulacji kosztów obsługi klienta. Dzięki temu wiemy jakie oferty możemy złożyć i ile na nich zarobimy. W przypadku ostrych negocjacji wiemy o ile możemy zmniejszyć proponowane ceny i kiedy musimy odejść od stołu.

mamy silne argumenty

Nasze narzędzia umożliwiają przygotowanie kalkulacji kosztów obsługi, opartych na twardych danych. Skonstruowane tak oferty zyskują na wiarygodności. Dostarczają innych argumentów niż tylko końcowa kwota. Możliwe staje się uwzględnianie szczegółów na jakich powstały konkurencyjne oferty. Uwzględnione szczegóły budują wiarę w to, że przedstawiona oferta ma szansę realizacji.

jesteśmy wiarygodni

Oprogramowanie Optima Solutions ułatwia utrzymanie dobrych relacji z klientem w trakcie realizacji kontraktu. System dostarcza pełny i aktualny obraz usług, które są dla niego realizowane. Wie kiedy i co było sprzątane. Zna aktualny harmonogram zaplanowanych prac. Widzi wyniki kontroli jakości i pełną historię zgłoszeń i reklamacji. Klient dzięki temu zyskuje przekonanie, że wszystko jest realizowane zgodnie z planem i nic nie jest przed nim ukrywane.

sprawnie komunikujemy się z klientem

Ważną cechą naszego systemu jest wspieranie komunikacji pomiędzy jego użytkownikami. Dzięki temu klient może zgłaszać swoje zapytania, uwagi i zastrzeżenia bezpośrednio do osób odpowiedzialnych za obsługę jego obiektów. Przekłada się się to na czas reakcji i ostatecznie na zadowolenie klienta.
W systemie pozostaje pełna historia kontaktów z klientem, która służy do analiz jakościowych i poprawę procesów firmy.

mamy lojalnego klienta

Jakość świadczonych usług oraz pewność, że podpisana umowa jest realizowana zgodnie z ustaleniami, przekładają się na satysfakcję klienta. Finalnie zmniejsza się ryzyko, że konkurencja zastąpi nasze miejsce.

dbamy o jakość naszych usług

System wspiera realizację prac zgodnie z przygotowanym planem. Dla każdego pracownika możemy przygotować indywidualny harmonogram prac, określający co kiedy i gdzie ma być wykonane. Harmonogram ten uwzględnia rezerwację niezbędnych narzędzi i sprzętu. Z odpowiednim wyprzedzeniem planujemy również prace sezonowe i te wynikające ze zleceń dodatkowych.

Zaplanowane i wykonane prace podlegają systematycznej ocenie jakościowej. Mechanizm checklist pozwala z wyprzedzeniem identyfikować niedociągnięcia i zabezpieczać się przed rosnącym niezadowoleniem klienta.

Szukasz oprogramowania na miarę?

Zamów wycenę

Optima Solutions Sp. z o.o.

Siedziba spółki

ul. Skrajna 78G
25-650 Kielce

Potrzebujesz więcej informacji?

Skontaktuj się z nami, a my odpowiemy na Twoje pytania

+48 607 150 679 /