Moduł zgłaszania uwag z aplikacją mobilną
Moduł Zgłaszania uwag (wersja webowa lub aplikacja mobilna) zaprojektowano
z myślą o sprawnej komunikacji między firmą usługową, a administratorem /
zarządcą nieruchomości oraz o przyśpieszeniu reakcji usługodawcy
na wszelkie zgłoszenia.
Moduł pozwala zgłaszać nieprawidłowości w sprzątaniu, ochronie lub stanie
technicznym obiektu. Możliwe jest dodawanie zdjęć z lokacji, a system GPS
dodatkowo wspiera określenie miejsca zgłoszenia. Każde zgłoszenie wiąże się
z wysłaniem alertu mailem i SMS-em, co przyśpiesza interwencję. Operator
rozwiązujący problem ma możliwość przesłania komunikatu zwrotnego wraz
z dokumentacją zdjęciową.
System obliguje usługodawcę do reakcji w umówionym czasie. Brak reakcji
skutkuje automatycznym ponownym powiadomieniem z informacją do
przełożonego.
Dostępne raporty pozwalają oceniać ilość i wagę rejestrowanych zgłoszeń,
jak również czasy reakcji, co z kolei pozwala dokonywać ocen pracowników
i zespołów odpowiedzialnych za interwencje oraz samego usługodawcy.