Zamów wycenę

Aktualności

Elektroniczny harmonogram przeglądów technicznych

Środa, 07 października 2020
Elektroniczny harmonogram przeglądów technicznych

Czy Wam też ciężko zapanować nad zadaniami na obiekcie?

W natłoku pracy zdarza się zapomnieć o ważnych przeglądach?

Rozwiązanie jest bardzo proste – elektroniczny system zarządzający zadaniami. Jak to działa? Program dzieli zadania na bieżące (dzienne), tygodniowe i miesięczne. Wprowadzamy dane do odpowiednich tabel, a aplikacja wyświetla je cyklicznie w zależności od interwału czasowego. Zadania wykonane oznaczane są przez Techników i przechodzą do historii.

A co z zadaniami, które wypadają niespodziewanie? Na to również jest sposób – Rejestr zdarzeń. Technicy wpisują wszystkie niezaplanowane czynności jakie wykonali na obiekcie, dzięki czemu o niczym nie zapomnimy.

Na koniec miesiąca generujemy raport i już nikt nie podważy terminowości wykonywanych prac.

https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6708728420295090176

Szukasz oprogramowania na miarę?

Zamów wycenę

Optima Solutions Sp. z o.o.

Siedziba spółki

ul. Warszawska 214/8
25-414 Kielce

Potrzebujesz więcej informacji?

Skontaktuj się z nami, a my odpowiemy na Twoje pytania

+48 607 150 679 /