Zamów wycenę

Aktualności

Business Property Care - Moduł systemu: ZARZĄDZANIE ZADANIAMI

26 marca 2023
Business Property Care - Moduł systemu: ZARZĄDZANIE ZADANIAMI

System umożliwia sprawne przekazywanie obowiązków między specjalistami odpowiedzialnymi za opiekę techniczną – zarówno w ramach zespołów, jak i pomiędzy kolejnymi zmianami pracowników świadczących serwis w trybie ciągłym.

Na początku każdego dyżuru technika system prezentuje rejestr zadań na dany dzień. Po wykonaniu zadań technicy zmieniają ich status, aktualizując w ten sposób listę.

Zadania podzielone są na 3 kategorie ze względu na częstotliwość i czas ich realizacji:

  •  zadania bieżące – przeznaczone do realizacji danego dnia,
  • zadania tygodniowe – do wykonania w tygodniu lub raz na tydzień,
  • zadania miesięczne – do realizacji w miesiącu lub raz na miesiąc.

Lista zadań cyklicznych automatycznie odnawia się po zakończeniu okresu ich wykonania. System rejestruje i udostępnia dane z realizacji zadań – kierownik danego obiektu może w dowolnej chwili sprawdzić, kto i kiedy zakończył zadanie. Ponadto, dla zadań rejestrowanych ad hoc (np. usterek) istnieje możliwość generowania powiadomień kierownika, co przyśpiesza czas reakcji na nieprzewidziane zdarzenia.

Dzięki tej funkcjonalności przy minimalnym wysiłku można w łatwy sposób przedstawić pełną dokumentację prac zrealizowanych w obszarze obsługi technicznej obiektu.

 

Szukasz oprogramowania na miarę?

Zamów wycenę

Optima Solutions Sp. z o.o.

Siedziba spółki

ul. Skrajna 78G
25-650 Kielce

Potrzebujesz więcej informacji?

Skontaktuj się z nami, a my odpowiemy na Twoje pytania

+48 607 150 679 /