System umożliwia sprawne przekazywanie obowiązków między specjalistami odpowiedzialnymi za opiekę techniczną – zarówno w ramach zespołów, jak i pomiędzy kolejnymi zmianami pracowników świadczących serwis w trybie ciągłym.
Na początku każdego dyżuru technika system prezentuje rejestr zadań na dany dzień. Po wykonaniu zadań technicy zmieniają ich status, aktualizując w ten sposób listę.
Zadania podzielone są na 3 kategorie ze względu na częstotliwość i czas ich realizacji:
- zadania bieżące – przeznaczone do realizacji danego dnia,
- zadania tygodniowe – do wykonania w tygodniu lub raz na tydzień,
- zadania miesięczne – do realizacji w miesiącu lub raz na miesiąc.
Lista zadań cyklicznych automatycznie odnawia się po zakończeniu okresu ich wykonania. System rejestruje i udostępnia dane z realizacji zadań – kierownik danego obiektu może w dowolnej chwili sprawdzić, kto i kiedy zakończył zadanie. Ponadto, dla zadań rejestrowanych ad hoc (np. usterek) istnieje możliwość generowania powiadomień kierownika, co przyśpiesza czas reakcji na nieprzewidziane zdarzenia.
Dzięki tej funkcjonalności przy minimalnym wysiłku można w łatwy sposób przedstawić pełną dokumentację prac zrealizowanych w obszarze obsługi technicznej obiektu.